Кошик
1 відгук
+380 (50) 399-80-89
+380 (57) 759-07-32

Командоконтроллер німецької фірми W. GESSMANN серії M 3833 для трамваїв

Ціну уточнюйте

Під замовлення, 40 днівКод: M 3833
Написати
Зателефонувати мені
Командоконтроллер німецької фірми W. GESSMANN серії M 3833 для трамваїв
Командоконтроллер німецької фірми W. GESSMANN серії M 3833 для трамваїв Під замовлення, 40 днів
Написати
Зателефонувати мені
  • +380 (50) 399-80-89 +380 (50) 399-80-89
  • +380 (57) 759-07-32 факс
Дізнатися партнерські ціни
Дізнатися партнерські ціни
  • +380 (50) 399-80-89 +380 (50) 399-80-89
  • +380 (57) 759-07-32 факс

Командоконтроллер німецької фірми W. GESSMANN серії M 3833 використовуються для управління різними типами трамваїв

Командоконтроллер німецької фірми W. GESSMANN серії M 3833 застосовуваний для трамваїв включає в себе наступні компоненти:
пристрій керування пуском-гальмом

Командоконтроллер німецької фірми W. GESSMANN серії M 3833 застосовуваний для трамваїв має наступні технічні дані:
пристрій керування пуском-гальмом складається з 7 швидкодіючих перемикачів, управління таке ж як і у двох високоточних потенціометрів. Командоконтроллер німецької фірми W. GESSMANN серії M 3833 застосовуваний для трамваїв приводиться в дію за допомогою натискання великим пальцем руки на кнопку, яка знаходиться на командоконтроллере.
Пружинний механізм самоповернення, переміщує кулісу командоконтроллера в нейтральне положення.

На восьмиосных локомотивах межэлектровозных соединений не предусматривали, так как мощность их до недавнего времени была достаточной для вождения поездов установленной массы. Но по существу восьмиосные электровозы постоянно работают по системе многих единиц, так как они составлены из двух секций. Провода цепей управления обеих секций соединены с помощью штепсельных соединений и гибких кабелей. Однако дальнейшее увеличение нормы массы поездов привело к необходимости создать восьмиосные электровозы, способные работать по системе многих единиц. Такими є, наприклад, електровози постійного струму ВЛ11 і змінного ВЛ80с, які можуть експлуатуватися в складі двох, трьох і чотирьох чотиривісних секцій.
Для численних восьмиосных електровозів, випущених промисловістю без таких пристроїв, розроблена і впроваджується телемеханическая система багатьох одиниць КОШТОРИСІВ. До початку 1986 р. нею обладнано понад 1200 електровозів. При цій системі ланцюга управління електровозів з'єднують двома проводами і регулювання руху поїзда здійснює з головної кабіни електровоза один машиніст.
Для збільшення провізної спроможності на ряді ділянок залізниць застосовують сполучені потяги, локомотиви мають в голові та в середині поїзда. У цьому випадку можна швидко зібрати або роз'єднати длинносоставный поїзд; крім того, відсутні обмеження по довжині станційних колій: поїзд легко розділяється на два автономних складу і може займати бічні шляху. Однак у такому поїзді з кожного локомотива гальмами керують одній частині складу, тому необхідно забезпечити синхронне спрацьовування гальм і регулювання сили тяги, щоб запобігти виникненню великих поздовжніх зусиль. Для водіння об'єднаних складів розроблена і проходить випробування система КОШТОРИСІВ-радіо, яка дозволить синхронно регулювати режими ведення поїзда без провідного зв'язку. У цій системі використовуються уніфіковані переговорні пристрої, наявні на електровозах, і серійні електронні приставки. Система КОШТОРИСІВ-радіо дозволить, на думку фахівців, істотно збільшити провізну спроможність найважливіших ділянок доріг.

  • Ціна: Ціну уточнюйте
  • Спосіб упаковки: картонная коробка