01
Світові бренди
Ми працюємо з такими брендами як Burkert, Ritter, Weidmuller, Parker H.C., BD Sensors, W. GESSMANN GMBH і багатьма іншими світовими виробниками.
Ціну уточнюйте
Командоконтроллери, командоапарати, джойстики, пульт машиніста, крісло машиніста W. GESSMANN застосовується в рейковому транспорті: локомотив, електричка, трамвай
Командоконтроллери німецької фірми W. GESSMANN серії M 3753 використовуються для управління локомотивами і включає в себе блок управління.
Технічні дані блоку управління:
Кодуючий пристрій включає в себе CAN-Bus інтерфейс, з допомогою якого всі електричні сигнали блоку управління передаються в систему управління транспортного засобу.
Швидкість передачі даних включає одне оптикоэлектронное кодуючий пристрій 9-Bit-Graycode з CAN-Bus, інтерфейсом.
В якості головного напрямку підвищення провізної спроможності магістралей прийнято збільшення маси поїздів. Оскільки на ділянках доріг з важким профілем колії або при водінні поїздів великої маси мощнсти одного локомотива недостатньо, то з'єднують разом кілька электровзов, якими може керувати один машиніст.
Усім, звичайно, відомо, що, включивши звичайний кімнатний вимикач, можна запалити одну електричну лампочку, а можна і декілька, причому лампочки не обов'язково повинні знаходитися в одній кімнаті. Такий принцип включення електрообладнання використовують і на електровозах. Якщо ланцюга управління двох локомотивів з'єднати паралельно в певному порядку, то управляти цими локомотивами можна з однієї кабіни. Це спосіб управління за системою багатьох одиниць. Для паралельного з'єднання ланцюгів управління двох локомотивів застосовують спеціальні межэлектровозные сполуки, що складаються з розеток і штепселів.
Машиніст, включаючи відповідні кнопки в одній кабіні управління, піднімає струмоприймачі, включає мотор-вентилятори, компресори, швидкодіючі або головні вимикачі відразу на двох електровозах. При перекладі головної рукоятки контролера на ту чи іншу позицію одночасно здійснюють всі необхідні перемикання в силових ланцюгах обох локомотивів.
На восьмиосных локомотивах межэлектровозных соединений не предусматривали, так как мощность их до недавнего времени была достаточной для вождения поездов установленной массы. Но по существу восьмиосные электровозы постоянно работают по системе многих единиц, так как они составлены из двух секций. Провода цепей управления обеих секций соединены с помощью штепсельных соединений и гибких кабелей. Однако дальнейшее увеличение нормы массы поездов привело к необходимости создать восьмиосные электровозы, способные работать по системе многих единиц. Такими являются, например, электровозы постоянного тока ВЛ11 и переменного ВЛ80с, которые могут эксплуатироваться в составе двух, трех и четырех четырехосных секций.
Для многочисленных восьмиосных электровозов, выпущенных промышленностью без таких устройств, разработана и внедряется телемеханическая система многих единиц СМЕТ. К началу 1986 г. ею оборудовано более 1200 электровозов. При этой системе цепи управления электровозов соединяют двумя проводами и регулирование движения поезда осуществляет из головной кабины электровоза один машинист.
Для увеличения провозной способности на ряде участков железных дорог применяют соединенные поезда, имеющие локомотивы в голове и в середине поезда. В этом случае можно быстро собрать или разъединить длинносоставный поезд; кроме того, отсутствуют ограничения по длине станционных путей: поезд легко разделяется на два автономных состава и может занимать боковые пути. Однако в таком поезде с каждого локомотива управляют тормозами одной части состава, поэтому необходимо обеспечить синхронное срабатывание тормозов и регулирование силы тяги, чтобы предотвратить возникновение больших продольных усилий. Для вождения объединенных составов разработана и проходит испытания система СМЕТ-радио, которая позволит синхронно регулировать режимы ведения поезда без проводной связи. В этой системе используются унифицированные переговорные устройства, имеющиеся на электровозах, и серийные электронные приставки. Система СМЕТ-радио позволит, по мнению специалистов, существенно увеличить провозную способность важнейших участков дорог.
01
Світові бренди
Ми працюємо з такими брендами як Burkert, Ritter, Weidmuller, Parker H.C., BD Sensors, W. GESSMANN GMBH і багатьма іншими світовими виробниками.
02
Відповідність характеристик
Представлене нашою компанією промислове обладнання повністю відповідає державним стандартам України.
03
Прийнятні ціни
Завдяки надійності та нашим чесним гарантійним зобов'язанням промислове обладнання – найкраще у своєму ціновому сегменті.
04
Гарантія якості
Всі товари нашого інтернет-магазину мають термін гарантії 12 місяців, на товари торгової марки «Промфактор» гарантія 24 місяці.
Ми маємо значний досвід роботи у своїй сфері діяльності.
Ми персонально підходимо до виконання замовлення кожного клієнта.
Бажаєте придбати наші товари? В такому разі достатньо залишити заявку. Наш менеджер оперативно її обробить і зв'яжеться з вами для уточнення деталей.
Основні | |
---|---|
Виробник | W. Gessmann |
Країна виробник | Німеччина |
Гарантійний термін | 12 міс |