Кошик
1 відгук

Зараз компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення, оскільки за її графіком роботи сьогодні вихідний. Ваша заявка буде оброблена у найближчий робочий день.

ООО "УА-Системы"
+380 (50) 399-80-89
+380 (57) 759-07-32

Командоконтроллер німецької фірми W. GESSMANN серії M 3699 для локомотивів

  • Під замовлення
  • Код: M 3699
clockВідправка з 05 квітня 2024

Ціну уточнюйте

Замовлення тільки за телефоном

+380 (50) 399-80-89
  • +380 (57) 759-07-32
    факс
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
Командоконтроллер німецької фірми W. GESSMANN серії M 3699 для локомотивів
Командоконтроллер німецької фірми W. GESSMANN серії M 3699 для локомотивівПід замовлення
Ціну уточнюйте
+380 (50) 399-80-89
  • +380 (57) 759-07-32
    факс

Опис

Командоконтроллер німецької фірми W. GESSMANN серії M 3699 для швидкісних поїздів, електричок, локомотивів, рейкового транспорту, рейкового автобуса, метро.

Командоконтроллери німецької фірми W. GESSMANN серії М 3699 для швидкісних поїздів включає в себе наступні компоненти:
1. Блок управленияы пуск-повернення
2. Командоконтроллери німецької фірми W. GESSMANN серії М 3699
3. Контактні перемикачі
Технічні дані:
пристрій керування пуском — гальмом складається з:
1. 2 швидкодіючих перемикачів автоматичного контролю управління (що приводиться в дію за допомогою перемикання контактів)
2. 4 швидкодіючих перемикача керовані через распредвал, принцип роботи такий же як і у 9-Bit-Graycode.
3. Перемикач контактів — ротаційний перемикач з тримя положеннями, керуючі вісьмома контактами, згідно зі схемою замовника.

лінії.

Підготовка електропоїзди до роботи. Її починають з включення акумуляторних батарей вагонів. Для цього включають рубильники В207 в іпкафах № 8 головних і № 6 моторних вагонів М. Далі, поставивши перемикачі В205 в положення Батарея, перевіряють по вольтметру, вказує напруга на батареї, цілісність плавких вставок запобіжників Пр217 н Пр219 батареї. Після цього встановлюють у вертикальне положення рукоятку!триходового крана струмоприймача у шафі № 2 на вагонах МТ. Цим забезпечується приєднання циліндра струмоприймача до пневматичної магістралі.

Пакетний вимикач «Допоміжний компресор» у шафі № 2 вагона МТ ставлять в положення Кабіна; перемикач на щиті приладів кондиціонера, розташований в середніх шафах кожного вагона на блоці 15А.037, — в одне з положень Опалення або Охолодження в залежності від температури зовнішнього повітря. У хвостовому вагоні в кабіні та в шафі № 4 вимикають всі кнопки4и вимикачі, крім кнопок Сигнали верхній і Нижній правий. Не слід забувати вимикати обігрів вікон кабіни хвостового вагона.

В кабіні головного вагона вставляють рукоятку блокування гальм і повертають її в нижнє положення. Потім вмикають на пульті вимикач Перетворювач 400 Гц і тумблер Живлення АЛС. Вийнявши ключ з електропневматичного клапана, включають автостоп і натисканням на рукоятку пильності припиняють дію свистка. Після цього на пульті головної кабіни включають кнопку Допоміжний компресор. Через 3-4 мні можна підняти струмоприймачі, натиснувши кнопку Струмоприймач піднято. Фактичний підйом струмоприймачів контролюють не тільки по лампі Струмоприймач на пульті (лампа повинна згаснути), але і візуально, з допомогою дзеркала зворотного виду. Тепер слід включити вимикач керування ВУ і проконтролювати, запалилися на пульті сигнальні лампи: Перетворювач, Компресор кондиціонера, В А Л К и Т. Через 3-4 с після включення ВУ повинні почати працювати всі перетворювачі електропоїзди і сигнальна

лампа Перетворювач повинна згаснути. Коли тиск у напірній магістралі досягне 0,5 0,0 МПа, вимикай»! кнопку Допоміжний компресор. Потім включають вимикач Псарі у шафі №4 пагона Р. На щиті у шафі № 5 цього вагона включають харчування автомашиниста, ставлячи перемикачі Автомата нист та Двигуни //у в положення Мережа 400 Гц. При лом повинні загорітися індикаторні лампи 80 В, 100 /І на щиті і лампи Мережу на блоках живлення стійки і лицьовий нанелн програмного пристрою. Програмне пристрій повинен бути забезпечений програмними стрічками.

Перевіряють наявність діаграмного паперу в блоці реєстрації скоростемера і, якщо се залишилося мало, заправляють блок новим рулоном. Для цього потрібно зняти ліву знімну котушку (Легким натисканням плево на себе) і цапфу з котушки, надіти на котушку рулон Діаграмного паперу крейдяним шаром назовні й масштабними поділками швидкості в нижній частині, вставити котушку іа місце, відкинути притискної столик на себе, надіти* вільний кінець папери на приймальну котушку, притиснути лепту притискним столиком з замком, протягнути стрічку до появи слідів писарів і перевірити збіг нульової лінії з лінією натискувань. Потім» слід включити джерело живлення скоростемера, встановити стрілку покажчика швидкості в нульове положення, а стрілку вторинних годин — на добове час. Після цього включають кнопку Контроль швидкості на пульті машиніста, а коли стрілка покажчика швидкості і писар реєстратора швидкості покажуть 85— 95 км/год, вимикають кнопку Контроль швидкості.

На блоках спостереження Псарі встановлюють добове час кнопками Грубо і Точно, розташованими на пульті машиніста. Включають кнопку Кондиціонер, опалення п якщо сигнальна лампа М7 згасла, то система кондиціонування та опалення включилася. Кнопкою Освітлення включають лампи освітлення салонів.

Потім перевіряють дію гальм. Для цього машиніст включає спочатку кнопку Аварійний ЕПТ, а його помічник перевіряє вздовж поїзда спрацьовування электропневматнческого гальма по манометрів, встановленими па трубопроводах до скидають клапанів. Потім таким же способом машиніст і його помічник перевіряють дію пневматичного гальма, затормаживая електропоїзд краном машиніста, а також дію магнітно-рейкового гальма, ставлячи головну рукоятку контролера машиніста в 4-е гальмівне положення, попередньо повернувши реверсивну рукоятку в положення Вперед або Назад і натиснувши кнопки Повернення ВА н Повернення захисту. Проходячи вздовж вагонів електропоїзда, слід переконатися, що черевики магнітно-рейкового гальма притиснуті до рейок, перевірити наповнення пневмо-ресор повітрям (важіль регулятора положення кузова повинен бути в горизонтальному положенні), перевірити на слух, чи немає сторонніх шумів в роботі компресорів і преобразователен.

Проходячи по вагонах, контролюють рівні напруги і частоти синхронних генераторів преобразователен, напруги ланцюгів управління, зарядного струму акумуляторних батарей, а також звертають увагу на роботу систем кондиціювання (опалювання), освітлення, блоків спостереження Псарі та ін.

Перед відправленням електропоїздів з локомотивного депо перевіряють роботу звукових сигналів, прожектори і сигнальних вогнів, проводять контрольне випробування руху електропоїзда при управлінні з пульта управління головної кабіни машиніста і переводять локомотивний світлофор АЛС-200 з червоного сигналу на білий натисканням кнопки У К. Якщо електропоїзд відправляється зі станції, то для посадки пасажирів слід вимкнути кнопку Блокування дверей. Після відкривання вхідних дверей провідниками вагонів на пульті машиніста загоряється сигнальна лампа Двері відкриті.

Після закінчення посадки пасажирів провідники закривають вхідні двері вагонів на замок і сигнальна лампа Двері відкриті гасне. Перед відправленням машиніст електропоїзда включає електромагнітні блокування дверей натисканням кнопки Блокування дверей.

Ведення машиністом електропоїзда. Для приведення поїзда в рух машиніст переводить реверсивну рукоятку контролера в положення Вперед і відновлює захист натисканням кнопок Повернення защшпы і Повернення ВА. Потім головну рукоятку контролера машиніст ставить у маневровое положення, або в одне з ходових положень режиму тяги.

Ходове положення 1 контролера машиніста забезпечує послідовне з'єднання тягових двигунів і автоматичний висновок пускових резисторів з межступенчатым регулюванням. На ходовому положеЛи 2 контролера машиніста додається автоматичне плавне регулювання збудження тягових двигунів.

• Якщо потрібно розігнати електропоїзд до швидкості 120— 140 км/год, то рукоятку контролера переводять з 2-го на 3-е положення, при якому виконується автоматичний перехід на послідовно-паралельне з'єднання тягових двигунів при повному порушенні і автоматичний висновок пускових резисторів. Для подальшого збільшення швидкості до 160-200 км/год рукоятку контролера переводять з 3-го на 4-е положення, при якому додається автоматичне плавне регулювання збудження тягових двигунів.

Якщо ноставить^рукоятку контролера""відразу в положення 4, то всі описані проміжні операції по перегрупуванню тягових двигунів і регулювання збудження будуть виконуватися автоматично.

Щоб здійснити розгін електропоїзди з більш високим прискоренням, можна виключити проміжне регулювання збудження тягових двигунів на послідовному з'єднанні.

Для цього головну рукоятку контролера машиніста ставлять відразу в положення 3, а потім при швидкості 60 км/год або більше переводять у положення 4.

Щоб скасувати регулювання збудження тягових двигунів при послідовно-паралельному з'єднанні, досить повернути рукоятку контролера машиніста з 4-го на 3-е положення. Цим досягається підтримання досягнутої високої швидкості ira рівні 150-160 км/ч. Якщо за режимом руху потрібно ще більше знизить!, силу тяги н перейти на поеледователиное з'єднання тягових двигунів, то рукоятку контролера машиніста переводять спочатку в нульове положення, а потім у 1-е або 2-е положення. Переведенням рукоятки контролера машиніста з 2-го положення в 1-е скасовується режим регулювання збудження тягових двигунів при послідовному з'єднанні. Швидкість руху 200 км/год досягається при послідовно-паралельному з'єднанні і ослабленому порушення (Ш—20%) тягових двигунів. Підтримання високого рівня швидкості руху (19Г>— 200 км/год) виконують чергуванням-4-го і 3-го положень рукоятки контролера машиніста, іноді (при відсутності вітру, на майданчику) зі зменшеним струмом уставки. Для зниження струму уставки на пульті включають кнопку Знижений прискорення.

Щоб включити гальмування, головну рукоятку контролера машиніста встановлюють у 1-е або 2-е гальмівне положення. При цьому приводиться в дію електричний гальмо. Гальмівний шлях регулюється почергової установкою головної рукоятки контролера машиніста в 1-е і 2-е положення. На 2-му гальмівному положенні (повне електричне гальмування) регулювання здійснюється при нормальній уставці гальмівного струму, а на 1-м — при зниженій. Если для остановки электропоезда в заданном месте требуется усилить эффективность тормоза, то главную рукоятку контроллера машиниста переводят в тормозное положение 3, при котором, помимо электрического тормоза, включается электропневматический дисковый тормоз (полное служебное торможение). При этом в тормозную камеру и к реле давления поступает воздух с давлением, ограниченным вентилем обратной пропорциональной зависимости (реле давления осуществляет непосредственное наполнение и опорожнение тормозного цилиндра в зависимости от давления в тормозной камере). В случае срыва электрического торможения воздух, поступающий в тормозную камеру, имеет полное давление.

Если тормозной эффект электропневматнческого тормоза надо уменьшить, то включают кнопку-Om/і^гк. При плохих условиях сцепления колес с рельсами перед включением электрического тормоза нажимают кнопку Пониженное замедление, что обеспечивает понижение уставки тормозного тока.

Если во время пуска или торможения электропоезда началось боксование колесной пары и зажглась на пульте сигнальная лампа РБ, кратковременно нажимают кнопку Песочница. Прн сравнительно продолжительном боксовании колесных пар осуществляют сброс тяги переводом рукоятки контроллера машиниста в нулевое положение, а затем вновь выполняют разгон с включенной кнопкой Пониженное ускорение.

Если во время пуска или разгона произошло отключение тяги из-за значительного понижения напряжения в контактной сети или полного его снятия, о чем свидетельствует показание вольтметра и зажигание сигнальной лампы «Токоприемник» на пульте машиниста, то главную рукоятку контроллера машиниста переводят в нулевое положение (либо сначала в тормозное положение, если был включен автомашинист, а затем в нулевое), выключают выключатель управления ВУ. После восстановления напряжения в контактной сети вновь включают ВУ, поднимают токоприемник на ходу электропоезда нажатием в течение 10—20 с кнопки Токоприемник поднят, восстанавливают защиту и осуществляют разгон посредством контроллера машиниста, либо включая автомашинист.

 

Ключові особливості наших товарів

01

Світові бренди
Ми працюємо з такими брендами як Burkert, Ritter, Weidmuller, Parker H.C., BD Sensors, W. GESSMANN GMBH і багатьма іншими світовими виробниками.

02

Відповідність характеристик
Представлене нашою компанією промислове обладнання повністю відповідає державним стандартам України.

03

Прийнятні ціни
Завдяки надійності та нашим чесним гарантійним зобов'язанням промислове обладнання – найкраще у своєму ціновому сегменті.

04

Гарантія якості
Всі товари нашого інтернет-магазину мають термін гарантії 12 місяців, на товари торгової марки «Промфактор» гарантія 24 місяці.

Чому нам можна довіряти

 
 

Ми маємо значний досвід роботи у своїй сфері діяльності.

 
 

Ми персонально підходимо до виконання замовлення кожного клієнта.

Переваги нашої компанії

Співпраця з нами дозволяє модернізувати технологічні, виробничі та адміністративно-управлінські процеси виробництва.
Ми оперативно доставляємо товари територією України службами логістики. Ви зможете отримати необхідну вам продукцію найближчим часом.
При підборі обладнання ми візьмемо до уваги всі ваші вимоги та побажання, а також час та спосіб доставки.
Компанія вкладає величезні сили, щоб знання та вміння наших співробітників відповідали вашим очікуванням.

 

 

 

Бажаєте придбати наші товари? В такому разі достатньо залишити заявку. Наш менеджер оперативно її обробить і зв'яжеться з вами для уточнення деталей.

Як ми працюємо?

Оформлення заявки на сайті або за телефоном
Консультація менеджера та узгодження всіх нюансів
Оплата зручним способом
Доставка обраним способом

Характеристики

Основні
ВиробникW. Gessmann
Країна виробникНімеччина
Гарантійний термін12 міс

Інформація для замовлення

  • Ціна: Ціну уточнюйте
  • Спосіб упаковки: Картонная коробка

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner